poniedziałek, 22 września 2014

Garnier Ambre Solaire Golden Protect High Protection SPF30 - opinia / recenzja

:)
Była już ochrona słoneczna skóry twarzy, więc czas na ochronę ciałą :)
*O tym, dlaczego warto zabezpieczyć się filtrami pisałam Tu.*
Garnier Ambre Solaire Golden Protect High Protection SPF30 nie jest dla mnie czymś nowym znam go doskonale z zeszłego sezonu.....może jestem nudna bo powinnam wyprobować czegoś nowego, ale tak bardzo dobrze go wspominam, że wogóle nie miałam takiej potrzeby :)
Balsam ten ma wyjątkową formułę Mexoryl SX czyli zaawansowany / opatentowany filtr UV, który chroni przed negatywnymi skutkami starzenia się i przed promieniowaniem UVA i UVB.
* skład dla zainteresowanych*
Kosmetyk umieszczony jest w szerokiej, płaskiej butelce z nakrętką w formie zatrzasku, która mieści w sobie 200 ml produktu.
Perłowy odcień opakowania zdradza skrywaną zawartość czyli beżowy balsam, w którym zatopnione są miliony maleńkich drobinek.
Są one tak małe, że widać je tylko w blasku słońca.
*poniżej można zaobserwować je z bliska *
Podsumowanie:
Garnier Ambre Solaire Golden Protect High Protection Spf 30 to rozświetlający balsam do opalania.
Dzięki niemu skóra jest nawilżona, odżywiona, chroniona i pięknie pachnąca. Delikatny i zmysłowy zapach kosmetyk zawdzięcza olejkowi Monoi, który w cudowny sposób nawilża naszą skóra przy czym pokrywa ją sensualną wonią białych kwiatów gardenii tahitańskiej. Ponadto ma lekką, nietłustą konsystencję, nie bieli, szybko sie wchłania, jest tani i ogólnie dostępny. Wad brak!  dlatego Polecam!
 
Pozdrawiam
 
*JOY*

4 komentarze:

  1. Nie wiem czy w Polsce był dostępny bo nigdy go nie widziałam.
    PS. Jakim cudem dodajesz tyle postów w jeden dzień? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też niestety nie wiem czy jest dostepny w Polsce... jak ktoś wie to poprosze pisać :))
      = a co do postów to moja tajemna moc superbohatera hahhaha..... a tak poważnie to obiecałam że nadrobie zaleglości, wiec spinam poś...y i organizuje jak najwiecej na to czasu.... kolejny marathon już wkrotce :)=

      Usuń