piątek, 19 września 2014

Soap&Glory - Clean on me - opinia / recenzja

Cześć :)
Powoli staram się ogarnąć zastępczy komputer, dlatego to dobra okazja, aby wstawić kolejny post tym razem z recenzją kosmetyku do pielęgnacji ciała.
Moja recenzja innych kosmetykach S&G:
- Calm One, Calm All -post jest Tu
- Face Soap & Clarity -post jest  Tu
 
S&G Clean On Me to wspaniały kremowy żel pod prysznic, który ma za zadanie oczyszczać i nawilżać naszą skórę..... Zapewne zastanawiacie się jak kosmetyk, który mamy kilka minut na skórze po czym go zmywamy może nawilżać??
Otóż Tak! to możliwe dzięki balsamowi nawilżającemu, który jest w składzie jak i metodzie stosowania jaką zaleca producent...
Zaintrygowane??
Już wyjaśniam.... produkt ten nakładamy na suchą skórę po czym zmywamy go bod bieżącą wodą prysznica. Dzięki temu zawarte w składzie substancje pielęgnacyjne ( tj,: naturalny ekstrakt z mandarynki, balsam do ciała itp.) okrywają ciało pozostawiając coś w rodzaju nawilżającego płaszcza ochronnego. Co Wy na to??
 
Czas na kilka ogólnych informacji....
Opakowanie żelu wykonane jest ze sztywnego, a tym samym elastycznego plastiku, które posiada wygodną pompkę dozującą kosmetyk.
Konsystencja przypomina mi mleczko skonensowane słodzone (mniamammm) - czyli jest idealna nie za gęsta,nie za rzadka.
Clean On Me jak na produkt do codziennego użytku jest baaaardzo wydajny. Jedna maksymalnie 2 pompki wystaczą to umycia całego ciała - co sprawia, że będziemy go używać kilka dobrych miesięcy.     
Podsumowanie:
Soap&Glory - Clean On Me to z pewnością kosmetyk warty zainteresowania. Ma świetną formułę, jest wydajny, dobrze sie pieni, nie wysusza + posiada  wygodne i estetyczne opakowanie. Jego zapach może się podobać jak i nie..... Jest baaardzo słodki, dziewczęcy, cukierkowo - kwiatowy- dla mnie Cuuudny!. Na pewno pobudzający i optymistyczny.
UWAGA! 
Osoby lubiące delikatne neutralne zapachy omijajcie go z daleka dla Was będzie zbyt duszący.
W kwestii nawilżania nie jest najgorzej... moja skóra ciała jest normalna przez co to nawilżenie jakie zapewnia ten kosmetyk mi wystarcza. U osób ze skórą suchą niestety nie zdałby egzaminu. Cena jest dość wysoka jak na płyn pod prysznic, dlatego zawsze kupuję kosmetyki S&G na promocjach w sklepie Boots 3za2 lub w zestawach. Mają wiele świetnych kosmetyków, więc wybór nie będzie trudny. Jeżeli masz okazję go wypróbować to Polecam!
 
Pozdrawiam
 
*JOY* 

3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy a nie powiem, ciekawią mnie ;) balsamu pod prysznic chyba w ogóle jeszcze za bardzo nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam że to jedyna marka, z której najwięcej kosmetyków przypadło mi do gustu...... co jakiś czas będę opiniować kolejne ich produkty - przyznam że niewiele z nich mnie zwiodło :) dlatego nie boję się kupować czegoś nowego :)

      Usuń
  2. Gdybym miała okazję to pewnie bym go kupiła bo bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń