poniedziałek, 1 września 2014

Stila - plumping lip glaze - błyszczyk do ust - opinia / recenzja

Hej :)
Stila - plumping lip glaze to błyszczyk do ust, który dzięki naturalnym peptydom optycznym pogrubia bez uczucia poparzenia czy pieczenia.
Usta po jego użyciu stają się pełne, promienne, zdrowe, elastyczne i apetycznie lśniące.
Skład kosmetyku bogaty jest w antyoksydanty ( wit. E) i olej z kamelii, który zawiera odżywczy kwas oleinowy.
*skład dla zainteresowanych*
Opakowanie wykonane jest z solidnego plastiku, dzięki czemu kosmetyk jest niezawodny i wytrzymały nawet ze swoim niespotykanym designem.
Wewnątrz przezroczystej powłoki (+ za to że widzimy ile produktu nam pozostało) znajduje się 2,4 ml błyszczyka, aby wydobyć odrobinę wystarczy przekręcić dolną część by kosmetyk znalazł się na pędzelku.
Mój kolor to ,,Berry mint''. 
Jest to przezroczysto - różowy odcień z milionami prawie niewidocznych złotych drobinek.
Uwielbiam używać go samodzielnie lub na bazową szminkę.
Poniżej dowód czyli nowe i już zużyte opakowanie mojego faworyta.
Po nałożeniu tworzy gładką, lekko klejącą taflę.
 Podobną formułę mają szminki z M.A.C-a przez co w momencie oblizania ust jest śliska bariera/powłoka, która nie ściera się chroniąc produkt.
Podsumowanie:
Stila - plumping lip glaze to z całą pewnością kosmetyk godny uwagi…..
 ...bardzo długo utrzymuje się na ustach stwarzając uczucie chłodzenia. Pobudzone usta wydają się pełniejsze, miękkie i bardziej elastyczne.
W zapachu przypomina smakowite, orzeźwiające landrynki, w smaku słodką miętę.
To jest moje drugie opakowanie i z pewnością nie ostatnie (mam ochotę wypróbować ,,Grapefruit-a''). Jest świetny, dlatego serdecznie Polecam!

Pozdrawiam

*JOY*


9 komentarzy:

  1. pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za efektem chłodzenia to ja nie przepadam, ale efekt na ustach fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię efekt chłodzenia na ustach z kosmetykami do ciała jest już gorzej :)

      Usuń
    2. Oj nie, chłodzące kosmetyki do ciała, to już zdecydowanie nie dla mnie :)

      Usuń
  3. Nie spotkałam się nigdy z tymi błyszczykami ale ładnie wyglądają usta nim pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń