sobota, 20 września 2014

UK Glossybox vs. Birchbox - August 2014

Hej :)
Dzisiaj spóżnione beauty boxy z sierpnia.....
 J ak wiecie cały sierpień byłam w Polsce, tak więc pudełka kosmetyczne( o co w nich chodzi chodzi Tu)  musiały na mnie poczekać....
Co było w środku??
Same zobaczcie :))
 *Glossybox*
-Kryolan for Glossybox - rozświetlacz do skóry w kremie. Cena za pełnowymiarowy produkt - 4.5 g - 12.95 funtów.
-Figs&Rouge - krem do rąk z masłem shea, naturalnymi antyoxydantami, ekstraktem z alg. Cena za pełnowymiarowy produkt 80 ml - 6.95 funtów (dostałam 20 ml).
-Yves Rocher - lakier do paznokci w kolorze ,,Rose''. Cena za pełnowymiarowy product 3 ml - 3.60 funtów.
 -Essence - długotrwała pomadka do ust w kolorze ,,07 Natural Beauty''. Cena za pełnowymiarowy produkt 3.8 g - 2.29 funtów.
-Philip Kingsley -słynna odżywka/maska do włosów. Cena za pełnowymiarowy produkt 250 ml 38 funtów ( dostałam 40 ml).
-Lalique - próbka perfumy z nutami kwiatowo -piżmowymi. Cena za pełnowymiarowy produkt 50 ml 67 funtów ( dostałam 2 ml).
*Birchbox*
-Wild About Beauty - cien w kremie od Louise Redknapp and Kim Jacob's - bez parabenów. Cena za pełnowymiarowy produkt 1,75 g 13 funtów.
-Vasanti - pobudzający peeling enzymatyczny. Cena za pełnowymiarowy produkt 26 funtów (dostałam 20 g ).
-Number 4 - spray/odżywka do włosów bez spłukiwania - zabezpiecza przed uszkodzeniem słonecznym i tym od gorących narzędzi do stylizacji. Cena za pełnowymiarowy produkt 20 futów (dostałam 30 ml).
-Nude - nawilżający olejek do twarzy  bogaty w kwasy omega 3,6,7 i 9. Cena za pełnowymiarowy produkt 58 funtów ( dostałam 5 ml).
-Supergoop - CC krem z filtrem SPF 35. Cena za pełnowymiarowy produkt 32 funty ( dostałam 2x 3ml).
 
+
 Gratisy
- przezroczysta kosmetyczka, w ktorej były produkty
 
i
-The Proposal by Tasmina Perry -próbka romantycznej noweli Cena za pełnowymiarową książkę 7.99 funtów.
 
Podsumowanie:
Sierpniowe beautyboxy mją kilka perełek, a oto te króre przypadły mi do gustu.
W Glossybox-ie: Kryolan-rozświetlacz, Philip Kingsley - maska - to już moja 3-4 tubka - jest świetna, Figs&Rouge - krem do rąk zawsze się przyda, Essence - to moja 1-wsza szminka z tej firmy -chętnie wyprobuję + fajny kolor.
W Birchbox spodobał mi się: Nude - olejek do twarzy, Wild About Beauty - cień w kremie - cudowny kolor i Vasanti- peeling enzymatyczny - szukam czegoś nowego.
 
A Ty co próbowałaś lub chciałabyś przetestować z zawartości obu prezentowanych pudełek??
 
Pozdrawiam
 
*JOY*

3 komentarze:

  1. Ten rozświetlacz bym chciała przetestować

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej wpadł mi w oko krem do rąk choć rozświetlacz też wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń