wtorek, 10 czerwca 2014

Butterfly Peel foot Mask - czyli peelingujące skarperki ( UWAGA! Przerażające zdjęcia :))

Hej kochani :)
Dzisiaj Chciałabym zdradzić Wam mój sposób na piękną, miękką skórę, a mianowicie kosmetyk/ gadżet, który zrewolucjonizował moją pielęgnację stóp. 
Wcześniej sama wykonywałam sobie pedicure lub podczas wizyt w Polsce korzystałam z usług pani kosmetyczki co zabierało sporo czasu no i (podliczając wszystkie wizyty) pieniędzy.
Około roku temu kiedy szukałam na ebayu jakiegoś ratunku dla moich wysuszonych stóp natknęłam się na ten kosmetyk, który szokował i robił wrażenie jednocześnie - i tak oto nie zastanawiając się długo zamówiłam.
Na wstępie wspomnę, że ten produkt przywędrował do mnie z Hong Kongu tak więc wszystko na opakowaniu napisane jest w języku chińskim. Oczywiście na aukcji,  na której znalazłam ową maseczkę jest cały opis i wszystko co potrzeba :)).
Z zewnątrz opakowanie to sztywny kartonik, który skrywa w środku srebrną saszetkę.
Wewnątrz saszetki są 2 foliowe skarpetki ….
 …. napełnione mieszaniną różnych dobroczynnych kwasów (jest ich po 20 ml w każdej) …..
Tak wyglądały moje stopy przed zabiegiem - Mój cel to:  Pozbyć się ze stóp zrogowaciałego martwego naskórka. 
Ok, więc zaczynamy :)
1. Przed całą kuracją warto namoczyć stopy w letniej wodzie na około 20 minut
(dzięki temu cały naskórek zmięknie i kosmetyk lepiej się wchłonie)
 
2. Następnie odcinam zaznaczone czerwoną linią miejsce…
…. i wsuwam do wewnątrz stopę .
3. Oprócz skarpetek są 2 plastry dzięki którym idealnie dopasujemy całość.
4. Na wierch nakładam kolejne tym razem kaloszowe skarpetki i tak sobie pomykam po domu 2 godziny ( będzie śmiesznie chlupać :))
5. Po upływie wskazanego czasu (stopy są pomarszczone jak po długiej kąpieli) należy opłukać skórę ciepłą wodą i nic więcej  ( NIE NAWILŻAMY DO KOŃCA KURACJI)
6. Przez kilka dni nic nie będzie się działo, a około 5 dnia się zaczyna….
Z całych stóp schodzi martwa skóra….
… delikatnie (nie na siłę) możemy ją poodrywać ...
 
….gwarantuję że to NIC NIE BOLI
Paluszki ….
…i pięty też doczekają się nowego naskórka.
*Czas na efekty *
Cały zabieg trwa do 4-5 dni, aby przyspieszyć kuracje warto codziennie chwilę moczyć stopy w letniej wodzie.
Podsumowanie:
Butterfly Peel foot Mask to kapitalny produkt dla każdego mężczyzny i kobiety. To już ostatni moment przed latem kiedy możemy wykonać sobie taką peelingującą maseczkę, bo jak widać na zdjęciach zabieg jest mało estetyczny - to jest ich Wada + ilość dni całego zabiegu, ale to wszystko więcej wad - brak :).
Maseczki kupuję za £1.99 na aukcji internetowej ebay. Czekam na nie około 13 dni -  długo, ale warto.
Stopy po pozbyciu się starej, zgrubiałej skóry są miękkie i jedwabiście gładkie.
Kuracja NIE BOLI, ani podczas noszenia maseczki, ani kiedy schodzi skóra. Producent zaleca korzystanie z peelingujących skarpetek w zależności od potrzeb z uwzględnieniem, że nie częściej niż 1 raz na miesiąc. 
Nie przedłużając bardzo Polecam!, a jako ciekawostkę zdradzę, że nie ma co przepłacać. Nie będę blużnić na innych - powiem tylko, że w Polsce można znaleźć firmę, która sprzedaję podobny produkt za około 100 złotych - rozbój w biały dzień. Nie dajcie się nabrać i szukajcie na ebay-u i Allegro jest dużo odpowiedników :)

Pozdrawiam

*JOY* 










18 komentarzy:

  1. Jestem w szoku!!! Moje stopy byłyby w 7 niebie <3
    Może kiedyś naucze się tam zamawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ... efekt niesamowity! Muszę się zaopatrzyć w takie skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamuniu jak to złuszczanie fatalnie wygląda, ale efekt końcowy super. Też mam nowiutkie opakowanie takich skarpetek, ale chyba przeczekam upały zanim je założe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jaki świetny efekt! i jeszcze tak tanio je kupujesz, to koniecznie muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam do nich przekonana ale po twojej recenzji na pewno je zakupię

    OdpowiedzUsuń
  6. Te skarpetki nakladam codziennie przez 5 dni ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki używamy tylko 1 raz przez 1-wszy dzień i do śmieci - następnie przez 5 dni nic się nie dzieje ze stopami dopiero po około 5 dniu (może zacząć się wcześniej) zaczyna się łuszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia rzeczywiście mogą wystraszyć i odstraszyć :) ale efekt jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt kuszą mnie one strasznie :)
    Wow stówę??? masakra za 3-4 dychy + przesyłka są na all...

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim stópkom też by się przydał taki zabieg ale trochę się boję zamawiać z ebay'a bo nigdy tego nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo często korzystam z ebaya - nie ma strachu - wystarczy być ostrożnym kupującym i wszystko będzie O.K :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie wlaśnie skóra schodzi po urzyciu podobnego specyfiku: Baby Silky Foot. Fajny produkt, faktycznie dający efekty.

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam o nim :) to w sumie to samo tylko inny producent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też słyszałam o tych skarpetkach rozpuszczających skórę :D
    Moje pracownice ostatnio kupowały takie na Allegro, też muszę je sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  15. są świetne na pewno nie pożałujesz :))

    OdpowiedzUsuń