niedziela, 28 czerwca 2015

Nivea- Natural Oil - Pielęgnujący olejek pod prysznic - opinia / recenzja

:)
W  okresie letnim zawsze powracam do nawilzania skóry olejkami pielęgnacyjnymi.
 Jest to jedena z moich ulubionych form pielegnacji ciała (szybka i skuteczna).  Jakiś czas temu natknęłam się na produkt, który jest połączeniem żelu pod prysznic i tradycyjnego olejku - czyż to nie brzmi cudownie ? - musiałam spróbować :)
W jego składzie jest ponad 55% olejków pielegnacyjnych, a dodatkowo jego ph jest przyjazne dla naszej skóry :)
Ciekawe jest to, że produkt pieni się jak standardowy żel pod prysznic, a zarazem pokrywa naszą skórę nawilżającym filmem.
Opakowanie to płaska butelka z zatrzaskiem, która mieści w sobie  200 ml.
Podsumowanie:
Nivea- Natural Oil to kosmetyk, który przyjemnie mnie zaskoczył. Oczywiście nie jest to ,,must have'', ale przyznam, że z przyjemnością mi się go używa w dni kiedy nie mam ochoty wcierać w siebie masła czy balsamu. Niestety jedyne co mi niezbyt odpowiada to zapach.....przypomina mi mydło z dziecięcych lat. Z jednej strony skóra pachnie czysto, ale ja jednak wolałabym coś bardziej aromatycznego (tym bardziej że w składzie jest tyle olejków - wystarczyłoby dodać odrobinę jaśminowego i byłabym w niebie) Tak czy inaczej produkt nawet niezle nawilza i jest łatwo dostepny. Z pewnością jeszcze kiedys do niego powrócę :)) Polecam!

Pozdrawiam

*JOY*

8 komentarzy:

  1. myślę właśnie, czy się nie przerzucić z moją wrażliwą skórą na olejki do kąpieli zamiast żeli... ale właśnie o ile dobrze pamiętam, ten z nivei nie odpowiadał mi zapachowo:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach mógłby miec odrobine lepszy no ale coz :)

      Usuń
  2. Jest bardzo fajny, a znasz olejek z isany? Bardzo fajny i kosztuje ok 4zł. polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie probowalam musze przy okazji na niego zerknac :)

      Usuń
  3. bardzo lubię firmę Nivea :) Tego produktu jeszcze nie miałam, ale chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. na lato kiedy skora jest przesuszona dodatkowa pielegnacja nie zaszkodzi :)

      Usuń