sobota, 22 marca 2014

DIY - recykling ze sznurkiem

To znowu ja :)) przychodzę dzisiaj po raz drugi bo w końcu się zmobilizowałam na recyklingowe użycie butelki, która tak sobie stała od kilku miesięcy kiedy to byli u nas znajomi z Polski :)) Na szczęście jej chwila nadeszła i oto jej ,,pięć minut'' :)
Pomysł, który Wam przedstawiam ma nieskończoną ilość możliwości. Wystarczy odrobina wyobraźni żeby stare czy bezużyteczne przedmioty były początkiem ich nowego życia.
Tym sposobem możemy odnowić np:
  • -doniczki kwiatowe
  • -stary nudny flakon
  • -ramkę na zdjęcia

 …czy (jak w moim przypadku) butelkę po alkoholu :)
Pomysł na ten rodzaj recyklingu ma same zalety bo jest szybki, efektowny i tani , a 
gotowe przedmioty nabierają szyku w stylu śródziemnomorskim.
Potrzebujemy tylko:
  • -przedmiot, który chcemy odnowić
  • -sznur

*mój miał takie właściwości

  • -klej (ja użyłam kleju introligatorskiego)
  • -pędzelek

 
1. Zaczynamy od wyciągnięcia z szyjki plastikowego dozownika
2. Następnie dokładnie myjemy butelkę z wewnątrz / na zewnątrz i osuszamy.
3. Teraz za pomocą pędzelka nanosimy klej (najlepiej małymi partiami, aby się nie ubrudzić, a także uniknąć zaschnięcia kleju).
4. Mocno naciskając przyklejamy sznur - zaczynamy od góry w dół.
Należy pamiętać żeby sznur ściśle do siebie przylegał :)
I to wszystko :))
Pewnie zastanawiacie się do czego posłużyła mi butelka….
…. no więc, aby pozostać przy klimacie śródziemnomorskim….
….. umieściłam w niej oliwę ziołową, którą dobrze mieć pod ręką gdy robimy sos do sałaty czy chcemy doprawić mięso :))
Zrobienie jej samemu nie wymaga wysiłku...
... wybieram ulubione zioła i czosnek, a następnie wlewam oliwę extra virgin, mieszam 
Gotowe :))

 I jak Wam się podoba pomysł na pożyteczne wykorzystanie niepotrzebnych przedmiotów???

Pozdrawiam

=Joy=xoxo

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Ja nie mam zazwyczaj cierpliwości do takich robótek domowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :)) ja lubię :) tak od czasu do czasu mam jakąś wenę to kombinuje - już przerobiłam szydełkowanie, druty, decoupage ale to takie chwilowe fazy jak zaczyna się coś nudzić to kombinuję z czymś nowym :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki świetny pomysł :) super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń