sobota, 15 marca 2014

OOTD - pastelowa wiosna 2014 :)

Cześć :)
I znów nastał weekend dni uciekają tak szybko, że nie sposób nadążyć…
…na szczęście ciepłe słoneczko ładuje nasze akumulatory i dopieszcza witaminą D :))
Prognoza pogody na najbliższe dni brzmi obiecująco, więc myślę, że uda mi się spędzić przyjemnie ten czas.
Dzisiaj zacznę od długiego spaceru z moją małą zwierzynką…. 
...w naszym parku jest naprawdę pięknie i co dziwne jak na marzec drzewa już mają kwiaty, wokół wszędzie kwitną żonkile, a ciepłe powietrze jest przepełnione tym zapachem- bardzo przyjemnie i optymistycznie. Sami zobaczcie :))
Kiwi w parku zachowywała się bardzo ostrożnie i powściągliwie
Mały look w prawo…w lewo…nikogo nie ma...
….to można się opalać :)))

Co mam na sobie:
  • -koszula - Zara
  • -top - Primark
  • -spodnie - Zara
  • -naszyjnik - Primark
  • -torebka - Tkmaxx
  • -buty - Zara
  • -okulary - Moschino
  • -zegarek - Michael kors (model MK- 5092)
  • -bransoletki - jak zwykle mix srebrnych

To już przesądzone - te zdjęcia nie pozostawiają wątpliwości o obecności wiosny :)
Jak widać bazie już przekwitają

Pozdrawiam

=Joy=xoxo

6 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, patrząc na Ciebie widać, że wiosna idzie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje milo mi o czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja - czuć wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej jaka piękna wiosna tylko czemu dziś znów jesień? ehh a miałam nadzieję na spacerek. Niestety w tygodniu do 17 pracuję i słońcem się raczej nie nacieszyłam :( a tu teraz taka kicha... no cóż może jutro się uda ? w końcu mamy dopiero marzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no jasne nie ma co się łamać :) wiosna powoli się rozgości i dni coraz dłuższe, więc będzie jeszcze okazja się nią nacieszyć :)- u na ma być jutro 18 stopni i pełne słońce a od poniedz. 14-15 i zachmurzenie :( więc też taka pogoda w kratkę, ale najwazniejsze, że zima już za nami bedzie tylko lepiej :))

    OdpowiedzUsuń