poniedziałek, 17 marca 2014

Zapach kobiety - Lancome - Miracle - opinia / recenzja

Hej witajcie:)
Tym razem w serii zapach kobiety (o co chodzi Tu) nastał czas na Lancome Miracle.
Moja ocena to nr. 3.
Nuty zapachowe:
  • Nuta głowy: liczi, frezja
  • Nuta serca: magnolia,, imbir, pieprz
  • Nuta bazy: piżmo, ambra

 Lancome Miracle powstała w 2000 roku dzięki współpracy dwóch wybitnych perfumiarzy: Harrego Fremonta i Alberto Morillasa. 
Zapach to delikatna naturalna słodycz kwiatów. Kompozycja zrównoważona, lekka podszyta kremową goryczką - nie jest przesłodzona, ani dusząca.
Cała kompozycja zaczyna się od świeżości owoców liczi przystrojonych kwiatami frezji - soczysta, a zarazem wyrazista. W kolejnych nutach mgliście skrada się magnolia z jaśminem w towarzystwie pikanterii pieprzu i imbiru.
 Tak monotonna świeżość kwiatowo - owocowa nabiera korzennego szyku oprawionego tkliwie piżmem i ambrą.
Mieszanina tworzy bardzo delikatną eteryczną woń,  która otacza Nas przyjemną i bezpieczną przestrzenią.
Lancome Miracle świetnie się sprawdzi na wiosnę i lato, aby rozpocząć nowy rok czymś spokojnym i zrównoważonym. W zimę będzie niezauważalny.
Uważam, że jest to zapach dla kobiety starszej i młodszej. Zdecydowanie na co dzień, do pracy, na zakupy, na spotkanie z koleżanką. Nie jest on uwodzicielski, zmysłowy, więc na randce nie zaznaczy swojej obecności.
Flakonik jest bardzo prosty, zwyczajny, poręczny - nie kojarzy się z wysoko półkowymi perfumami wręcz przeciwnie. 
Zaletą Lancome Miracle jest trwałość. Utrzymuje się na skórze do 10 godzin. 
Niestety jej woń wciąż unosi się w powietrzu tzn. że można ją wyczuć u wielu kobiet. 
To niewątpliwie świadczy o jej popularności, a czy powielanie zapachu nam przeszkadza czy nie musimy zdecydować same :)
Lubię Lancome Miracle ponieważ kojarzy mi się z moją przyjaciółką i mimo, iż od jakiegoś czasu zmieniła upodobania zapachowe to zawsze kiedy czuję perfumy w powietrzu przychodzi mi na myśl właśnie ona :)) - to miłe. Sama nie czuje się w nich najlepiej wolę cięższe zapachy:))

Czy znasz / lubisz Lancome Miracle??

Pozdrawiam

=Joy=xoxo

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o Lanocome to upodobałam sobie inny zapach tej marki La vie est belle;) Czuję, że to chyba "Ten" zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam La vie est belle miałam mini próbkę - bardzo przyjemny zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach pewnie by mi przypasował. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że powinien bo jest z kategorii ,,bezpiecznych'' czyli niewielu osobom nie przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo mi się podobał, teraz zmieniłam troszkę upodobania:)

    OdpowiedzUsuń