środa, 26 marca 2014

Bourjois - Healthy Mix - Fond de Teint - (starsza wersja) - opinia recenzja

Cześć dziewczyny :)
Kolejnym produktem w serii ,,Układy na podkłady'' jest stara wersja bardzo popularnego podkładu Bourjois - Healtthy Mix - Fond de Teint.
(Dla przypomnienia: mam cerę mieszaną, kapryśną ze skłonnościami do niedoskonałości)
Bourjois - Healtthy Mix to podkład rozświetlający idealny dla szarej, zmęczonej skóry. 
W składzie zawarty jest kompleks z owoców tj.:

  • -imbir - ma na celu odświeżenie skóry
  • -morela - dodaje blasku
  • -melon - nawilża
  • -jabłko - to antyutleniacz

Ekstrakt z owoców sprawia iż podkład cudownie pachnie, a co ważniejsze odżywia naszą skórę jednocześnie ujednolicając koloryt naszej cery.
Bourjois - Healtthy Mix  ma średnie krycie ze zdrowym satynowym wykończeniem.
Opakowanie poręczne, lekkie, wygodna pompka higienicznie wydobywa odpowiednia ilość produktu.
Kosmetyk ma idealną kremowo - nawilżającą konsystencję - treściwą, a jednak lekką. 
Łatwo się nakłada i pięknie stapia się ze skórą tworząc bardzo naturalny efekt.
Mimo zapachu nie podrażnia i nie wywołuje reakcji alergicznych.
Nie wysusza, nie podkreśla skórek i nie zapycha porów.
Podsumowanie:
Bourjois - Healtthy Mix - Fond de Teint to jeden z moich ulubionych podkładów.
Podoba mi się jego świetna adaptacja ze skórą - co nie często się zdarza.
Delikatnie rozświetla, nieźle kryje z tym uwzględnieniem, że jeżeli mamy wiele do ukrycia to bez korektora się nie obędzie.
Szybko i łatwo się go nakłada bez obawy o smugi. Jest wydajny.
Niestety nie jest ideałem bo to, że utrzymuje się 16 h nie jest prawdą  już po kilku godzinach cała twarz wymaga przypudrowania. Tak czy inaczej wielość jego zalet skłania do kolejnego zakupu Polecam!

Powracałam do niego kilka razy natomiast jeszcze nie miałam okazji wypróbować jego nowej wersji. Zostawiłam sobie co nieco tego podkładu bo mam zamiar porównać go z jego zastępcą, która zapewne za jakiś czas pojawi się u mnie - opinie na jej temat są podzielone, dlatego chciałabym poczytać co myślicie o nowym Bourjois - Healtthy Mix ?
I jakie są różnice i wasze opinie na temat I-wszej i II-giej wersji?? 

**P. S Wczoraj w końcu udało i się ,,uruchomić'' Instagram - jeżeli macie ochotę to zapraszam :))**
 
Inne recenzje podkładów:
  • -Nivea Extreme Resist -Tu
  • -Revlon Colorstay - Tu
  • -Chanel Mat Lumiere - Tu
  • -M.A.C - Face and Body Foundation -Tu
  • -Laura Mercier Tinted Moistuizer - Oil Free -Tu
  • -Shiseido Sun Protection Liquid Foundation - Tu

Pozdrawiam

=Joy=xoxo

5 komentarzy:

  1. Kiedyś był to mój ulubiony podkład jednak zaczął ciemnieć i musiałam go odstawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi na szczeście nie robił takich psikusów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o nim wiele dobrego więc być moze warto sie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim tyle dobrego, że chyba w niego zainwestuje :)

    OdpowiedzUsuń