niedziela, 9 marca 2014

OOTD - Spring is comming

Witajcie kochani :)
Ostatnio wciąż trapi mnie to samo pytanie:
Czyżby wiosna już nadeszła??
Sama nie wiem niby tak, ale nie do końca…
…w dzień przyjemne dodatnie temperatury, śpiew ptaków i kwiaty na drzewach, a wieczorami zimowy chłód studzi mój optymizm i uświadamia, że jeszcze jakiś czas muszę poczekać z wiosennymi porządkami :))
Tak czy inaczej zimowe ubrania poszły w odstawkę i na przekór zimie definitywnie witam wiosnę lżejszymi kurtkami i butami :))
Dajcie znać jak to jest u Was - zimowo czy już wiosennie??
Co mam na sobie:
  • -kurtka - Diesel
  • -buty - Miss Selfridges
  • --spodnie - Zara
  • -top - Primark
  • -sweter - Tkmaxx
  • -naszyjnik - Matalan
  • -torebka - River Island


Pozdrawiam

=Joy=xoxo





10 komentarzy:

  1. świetnie ;) rewelacyjne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z elementów mi się podoba ale nie w połaczeniu ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, stylizacja bardzo mi podoba się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka, uwielbiam takie kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna z ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, gdyby nie chłodne poranki i wieczory byłoby już idealnie. Fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dziś pogoda jak w późnej jesieni chłodno, zachmurzenie szaro 10 stopni, a wczoraj na słoneczku było 22 stopnie - matka natura szaleje hehe / dzięki :)

    OdpowiedzUsuń