poniedziałek, 24 marca 2014

Neal's Yard Remedies, Power Berry, Daily Moisture - krem nawilżajacy - opinia

Cześć dziewczyny :))
Dzisiaj przedstawię Wam mój punk widzenia na temat kosmetyku do pielęgnacji skóry twarzy marki Neal's Yard Remedies.
Zanim zacznę opisywać produkt napiszę kilka słów o firmie...
...Neal's Yard Remedies jest to marka brytyjska, która powstała w 1981 roku, a jej kosmetyki to naturalne organiczne produkty zdrowotne i kosmetyczne (do pielęgnacji ciała, zioła, olejki eteryczne). 
Firma liczy ponad 40 sklepów w Wielkiej Brytanii, ale też znana jest w innych krajach tj.: Belgia Włochy, Meksyk, Japonia, Grecja, Oman, Australia i kilku innych. 

Jej dumą z pewnością jest zdobycie kilku prestiżowych nagród np.:
  • -Najlepsza brytyjska marka 2009 - wręczony przez ,,CEW'' (Cosmetic Executive Women)
  • -Najlepsza organiczna marka - wg magazynu Natural Health
  • - RSPCA w  2005 roku za etyczne traktowanie zwierząt
  • -Najlepsze organiczne naturalne wyroby w 2009 -  The Sunday Times Style Beauty Awards

Neal's Yard Remedies Power Berry Daily Moisture to bardzo lekki w konsystencji krem nawilżający przypominający mleczko do twarzy. Jego głównym celem jest przywrócenie blasku i witalności skórze zmagającej się z zanieczyszczeniami ze środowiska.
Kosmetyk ma w składzie:
  • -kwas hialuronowy - zastrzyk nawilżenia
  • -olejek sojowy
  • -olejek z orzechów brazylijskich
  • -olejek z borówek
  • - olejek z jagód acai
  • -ekstrakt z tymianku
  • -ekstrakt z kwiatów budleji Dawida
  • -ekstrakt z owoców dzikiej róży
  • -ekstrakt z liści Rooibos
  • -puder z liści aloesu
  • -olejek z kwiatów rumianku
  • -olejek z mięty
  • -olejek z pestek słonecznika

*skład dla zainteresowanych*
Produkt łatwo się nakłada i szybko się wchłania. Jego zapach to ziołowo - miętowa kompozycja, która może niektórym przeszkadzać - dla mnie nie stanowi problemu. Świetnie się sprawdza jako baza pod makijaż.
Ponieważ Neal's Yard Remedies to firma organiczna w składzie NIE znajdziemy:
  • -olei mineralnych
  • -parabenów
  • -syntetycznego zapachu czy koloru
  • -sylikonów
  • -phthalatesów

Podsumowanie:
Neal's Yard Remedies Power Berry Daily Moisture to produkt do pielęgnacji skóry twarzy o rzadkiej  wręcz zbyt leistej konsystencji. Jak widać na zdjęciu wyżej kosmetyk ma tendencje do wyciekania z opakowania przez co naszym dodatkowym obowiązkiem przed każdym użyciem jest jego wyczyszczenie, a tym samym marnotrawstwo. Jeżeli chodzi o działanie to skóra po jego użyciu jest miękka i nawilżona. Mimo wielu olejków w składzie nie zapycha porów. Jest dobry, ale nie na tyle żeby zachwycać - nie widzę po nim żadnych spektakularnych efektów. Dostałam go od koleżanki w prezencie i cieszę się, że mogłam go wypróbować. Niestety dalej muszę szukać kremowego ideału (co nieco o tym pisałam Tu ), bo niestety dzisiejszy gość nim nie jest. Moja skóra powinna być wdzięczna za obdarowanie jej tyloma odżywczymi składnikami, ale tego nie okazuje czyli coś tu nie gra. Produkt  kosztuje 12 funtów za 50 ml i trzeba się wysilić żeby go zdobyć ponieważ nie jest ogólnie dostępny w każdej drogerii. Jak widać dobry skład nie gwarantuje sukcesu, dlatego Neal's Yard Remedies Power Berry Daily Moisture u mnie więcej nie zagości.

Pozdrawiam

=Joy=xoxo

7 komentarzy:

  1. Czasem tak bywa, że pomimo dobrego składu krem nie zachwyca. Ja tak mam z kremem arganowym Gaia Creams :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o jeszcze nim zerkne co to za jeden hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pierwszy raz natknęłam sie na tą firme w sklepie organicznym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zerknij, zerknij. Gęsty bardzo , słabo się wchłania, bo mega tłusty. W moim odczuciu działa podobnie jak masło shea, czy jakikolwiek olejek, tylko droższy znacznie. Solo spływa z twarzy i jakby mnie nieco podrażniał. Używam go odrobinę zaledwie mieszając ze słabszym kremem, wtedy jest ok. Ale kupić go ponownie nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. zerknęłam na niego - fajnie brzmi :)ale jak przypomina maslo shea to faktycznie troszke za tresciwy moze byc :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tłusty bardzo i prawie się nie wchłania. Argan solo sprawia się lepiej mam wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń