środa, 26 marca 2014

Sałata ze szparagami i owocem granatu :))

Helooooo wszyscy :))
Oto mam dla Was przyjemny przepis na bardzo smaczną i aromatyczną sałatkę, która idealnie sprawdzi się np. w porze lunchu.
*Zapraszam*
Potrzebujemy:
  • -mix sałat (wybór według uznania)
  • -ser feta
  • -pomidorki (ja użyłam zielonych - są dużo słodsze i smaczniejsze od czerwonych)
  • -szczypior z cebulki dymki
  • -kilka plastrów wędzonego łososia
  • -zielone szparagi
  • -owoc granatu
  • -prażone pestki dyni

sos:
  • -olej truflowy - świetnie komponuje się ze szparagami (możemy wybrać inny z uwzględnieniem że musi być delikatny w smaku)
  • -łyżkę miodu
  • -sok z połówki cytryny
  • -świeżo mielony pieprz

1. Zaczynamy od przygotowania sałaty czyli umycie i osuszenie.
2. Następnie zajmujemy się szparagami, a mianowicie odłamujemy ,,zdrewniałą'' część i gotujemy kilka minut na styl al dente.

=Zielone szparagi nie wymagają obierania=
3. Teraz kroimy pomidorki, ser, szczypior….
….rozdrabiamy łososia…..
…..na patelni prażymy pestki dyni...
 … i wydobywamy pestki granatu….
…..wszystko kolejno układamy na sałacie.
4. Pozostało przygotowanie sosu….
…..miód mieszamy z sokiem z cytryny, a następnie powoli wlewamy oliwę ciągle mieszając do utworzenia gęstego balsamu po czym doprawiamy pieprzem i polewamy wierch sałaty :)

Pozdrawiam

=Joy=xoxo


5 komentarzy:

  1. sałatka wygląda świetnie! na sam widok ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh to super :) o to chodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie, a że uwielbiam fetę to może się kiedyś na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam fetę - teraz kupuję taką w stylu greckim z linii/serii Tesco jest o wiele lepsza od tej w kartoniku z Mlekowity bodajże (wcześniej ja kupowałam) :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam:) uwielbiam tego typu sałatki:)

    OdpowiedzUsuń